Nya jobbet

Längesen jag skrev här igen då...men idag har jag ivarjefall något vettigt att meddela!

Idag blev nämligen officiellt. Jag har nytt jobb! Eller vad man nu ska kalla det.
Efter 8 år på samma företag och avdelning som reservdelsman/butikssäljare blir jag numera "renodlad" säljare för park och trädgårdsmaskiner på samma företag. Det ni! Här avancerar man sakta men säkert!
Det innebär att jag faktiskt kan koncentrera mig på det som jag tycker är roligast med mitt jobb, nämligen park och trädgårdssidan. Men störst inriktning på trädgård då dessutom.

Missförstå mig inte nu, jag har trivts bra på mitt jobb under alla år, och med mina arbetskamrater på lagret, men det ska faktiskt bli riktigt kul att syssla med/prova på något annat. Har visserligen varit lite "backup" för de tidigare/nuvarande säljarna men nu tar jag själv klivet över på den sidan. Detta eftersom min käre vän och arbetskollega Niklas bestämt sig för att sluta.

Så...då fick jag uppdaterat lite ivarjefall....Och Jill, grattis på födelsedagen och jag har fortfarande inte glömt din lott. Ska bara få tummen ur o skicka det=) O allt över 500 delar vi på ! haha

Kommentarer
Postat av: Jill

Grattis till nya jobbet, och tack för gratulationen. Offcourse delar vi på vinsten, för det kommer det att bli, det känner jag ända ut i tåspetsarna!

2010-04-27 @ 07:38:51
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0