Nyvaken

Sitter här lite småsliten och försöker skingra tankarna i dimman. Vilat middag en runda precis efter att varit uppe tidigt med lilleman. Har sovit några timmar men det känns som om man hade kunnat sova några till...Nåväl, skit i det! Idag är det nya uppdrag, PC (Peter Carlsson) ska ju fira sin 30årsdag idag och det ser vi fram emot. Kommer säkert bli skittrevligt.!

Sååå, över till dagens köksinlägg..

Dock, gällande köket har vi inte gjort så mycket sedan sist jag skrev faktiskt, men en idé poppade upp i mitt huvud i veckan som vi filat lite på. Tänkte droppa den tanken lite och höra vad ni tycker.

Jag funderar på att sätta ett alt. två små fönster i väggen ovanför bänkskivan. Alltså så att man kan se rakt igenom väggen mellan kök och vardagsrum. Antingen om man gör runda hål, med låt säga 10-15cm i diameter eller det enklaste, fyrkantiga/rektangulära fönster som är typ allt från 5x30cm eller 10x20cm eller vad tusan som helst. 2 st olika?

Beror kanske lite på vad man hittar oxå. Men hade inte det varit en trevlig detal?

ÅSIKTER tack gott folk!

Kommentarer
Postat av: farmor Helena

Kan nog bli bra, men behöver ni inte skåpen som skulle sitta där? Men jag hade nog valt fyrkantiga för enkelheten skull.Kram farmor Helena

2010-08-07 @ 16:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0