Tävlingen avgjord

Alright, jag erkänner. Jag glömde bort den lilla tävlingen i helgen. Ber så mycket om ursäkt för detta.

Ett antal svar kom in, men tyvärr så var det inte någon som lyckades träffa rätt......men en vinnare skall vi ha ändå..


Bilden såg ut så här:




Och VAD ska det hela då föreställa? Förutom ett antal kort utspridda på ett bord?

Jo, detta skall det föreställa:

















NÄSTAN lite besviken att det inte var någon som såg att det var världsbilden vi försökte visa. haha
Det hela började med att Jon skulle försöka förklara vart Cap Verde låg någonstans. Han skulle ju bara dit på lite semester och det va ju lättare sagt än gjort att förklara vart det låg.

Och ja, jag är medveten om att det kanske fattas ett och annat land, men längre än så här orkade vi inte !

Nåväl, som enväldig jury så utser jag faktiskt Jill till vinnare av denna högst ovetenskapliga tävling. Med lite fantasi kan jag hålla med om det påminner om både giraff och struts, men då Jill lyckades skriva sitt svar tidigare än Adam så får hon vinna denna tävling. Men hav förtröstan gott folk, det kommer kanske fler tävlingar! =)

Så Jill, hör av dig med en adress dit du vill ha lotten skickad!

Tack för er medverkan!

Kommentarer
Postat av: Adam

Vart ska man vända sig om man vill lämna in en protest;)

2010-03-23 @ 09:21:16
URL: http://www.adamhansson.blogspot.com
Postat av: Jill

Inga protester!! Tjoohooo!! :D Skicka lotten till Las Palmas ;P

2010-03-23 @ 16:04:42
URL: http://jilla.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Tja! Såg att du också gillar gamla peka-och-klicka-spel! Jag känner tyvärr inte så många andra. Jag försöker nu starta upp ett community för fans av dessa äventyrsspel, så att man kan lära känna lite andra spelare. Du kanske skulle vara intresserad av att hjälpa till? :)



http://adventuregaming.ning.com



Som du ser så är stället alldeles nyöppnat så jag är tacksam för all hjälp jag kan få. Tack på förhand!

2010-04-25 @ 18:00:24
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0